Reklamačný poriadok
Aj keď je percento reklamácií mizivé, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).
Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov rovnako ako v kamennom obchode. Predajca zodpovedá za chyby výrobku, ktorý ma tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Reklamáciu je možné uplatniť poštou alebo osobne na našom odbernom mieste.
Zásielku je potrebné zaslať k reklamácii poštou na adresu:
Michal Byrtus, Luxusne-holenie.sk, P. O. BOX č. 16, 022 01 Čadca
- Do zásielky priložte kópiu faktúry, alebo údaje, podľa ktorých Vás budeme schopní identifikovať (meno, na ktoré bola objednávka uskutočnená).
- Ďalej do zásielky vložte formulár pre reklamáciu tovaru, ktorý nájdete tu
- Náklady spojené so zaslaním reklamovaného výrobku Vám budú v prípade uznania reklamácie vrátené na základe zaslaného potvrdenia. Každú reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu zákazníka informujeme.
Reklamačné oddelenie môžete kontaktovať emailom na obchod@luxusne-holenie.sk