Najčastejšie otázky - Luxusné holenie

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie

V poriadku

Máte otázku? Telefon +420 725 548 405 (Po - Pá 8:00 - 16:00 hod.)

Hlavná stránkaNajčastejšie otázky

Chcem sa opýtať

Môžem si na výdajných miestach tovar pozrieť?

Bohužiaľ nie. Nie je to naša predajňa, preto tu nie je možné si tovar prehliadnuť ani na mieste zakúpiť. Výdajné miesta slúžia iba na vyzdvihnutie zásielok.

Je možné, aby mi zásielku na výdajnom mieste vyzdvihol niekto iný?

Áno, zásielku môže vyzdvihnúť ľubovoľná osoba, ktorá pozná číslo zásielky, tzv. ID, ktoré Vám príde v SMS správe a e-mailom.

Ako rýchlo odosielate tovar?

Ak je tovar skladom, tak ho odosielame najneskôr nasledujúci pracovný deň.

 

Ak skladom nie je, tak pri každom produkte je uvedená dostupnosť. znamená, za akú dobu tovar naskladníme a odošleme. Podľa zvoleného spôsobu dopravy je potom potrebné pripočítať 1-3 pracovné dni, než Vám bude tovar doručený.

Ako postupovať v prípade vrátenia do 14 dní?

Bližšie informácie, ako postupovať v prípade vrátenia tovaru do 14 dní nájdete v Obchodných podmienkach.

Ako môžem tovar reklamovať?

V prípade reklamácie nás neváhajte kontaktovať na náš e-mail obchod@luxusni-pera.cz alebo telefonicky na telefónnom čísle +420 773 163 895. Naši pracovníci Vám ochotne s reklamáciou poradia.

 

Bližšie informácie, ako postupovať pri reklamácii nájdete v Reklamačnom poriadku.